Transport GRATUIT de la 200 lei! CADOU Pătură Cocolino de la 400 lei!
Întrebări Frecvente

1. Pot comanda prin telefon sau mesaj?
Sigur că da, ne puteţi contacta la numarul 0770 885 114 (telefon şi WhatsApp), iar un operator vă va oferi toate detaliile de care aveţi nevoie. În momentul plasării unei comenzi telefonice sau prin mesaj este important să ne precizaţi codurile produselor pe care doriţi să le comandaţi.

2. Cum se livrează comanda?
Produsele noastre se livrează prin firma de curierat rapid Urgent Cargus.

3. În cât timp primesc comanda?
Termenul de livrare este de 1-5 zile lucrătoare, în funcţie de zona în care locuiţi şi de momentul când aţi plasat comanda.

4. Cât costă transportul?
Transportul este gratuit pentru comenzile care depăşesc 200 lei.
Pentru comenzile mai mici de 200 lei, costul transportului este de 19 lei, oriunde pe teritoriul României.
Nu se percep costuri suplimentare pentru localităţile îndepărtate.

5. Cum se face plata?
Plata comenzii se face ramburs (numerar direct la curier), în momentul în care primiţi coletul.

6. Pot alege livrarea la o altă dată?
Da, puteţi preciza telefonic în momentul confirmării comenzii, data la care să se facă livrarea.

7. Cum primesc un cod de reducere?
Pentru a primi un cod de reducere trebuie să ne trimiteţi o poză cu un produs comandat de pe site-ul nostru, aranjat pe pat/canapea. Fotografia o puteţi trimite pe adresa de e-mail: comenzi@bedoo.ro sau pe WhatsApp la numărul 0770 885 114.

8. Ce fac dacă am o problemă cu comanda?
Vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau pe WhatsApp la numărul 0770 885 114, în termen de 48 ore de la primirea coletului, pentru a remedia problema. Costurile de transport pentru remedierea problemei vor fi suportate de noi.

9. Pot modifica o comandă?
Da, puteţi modifica o comandă, doar dacă aceasta nu a fost expediată deja.
Pentru modificări, ne puteţi suna sau lăsa un mesaj la numărul de telefon 0770 885 114.

10. Pot returna o comandă?
Da, comenzile pot fi returnate sau schimbate în termen de 14 zile de la primirea lor.

11. Pot anula o comandă?
Pentru a anula o comandă ne puteţi răspunde la e-mail-ul primit în momentul plasării comenzii sau ne puteţi preciza acest lucru când vă contactăm pentru confirmarea comenzii.
Dacă comanda este confirmată şi a fost predată curierului, aceasta nu se mai poate anula.

12. Cum aleg dimensiunea potrivită a lenjeriei?
Dimensiunea potrivită a lenjeriei de pat se alege în funcţie de dimensiunea saltelei de pat, a pilotei şi a pernelor. Propunerea noastră generală pentru majoritatea paturilor duble este:
- dimensiune cearşaf de pat: 220x240 cm
- dimensiune cearşaf de pilotă: 200x220 cm
- dimensiune feţe de pernă: 50x70 cm
Acestea se referă la dimensiunea minimă recomandată a lenjeriilor de pat, pentru a se potrivi pe majoritatea saltelelor (de la 1.40 m până la 1.80 m). O dimensinsiune mai mare a lenjeriei va avea întodeauna un avantaj, acela de a nu ieşi de sub saltea în timpul somnului.
Sus